2012. február 1., szerda

Palacsinta-Gombolyag Vaníliapudinggal és Málnával

Rózsaszerű gombolyagok! Tisztára tuti!:))
Palacsinta-Gombolyag


   Hát nem tündéri? Szerintem Valentin Napra is egészen frappáns desszert-meglepetés lehet!





    A tészta receptjét itt olvashatjátok! 

   A gombolyag megformálásához fektessetek vágódeszkára egy palacsintát, és spirál szerűen (körkörösen), kívülről-befelé haladva, vágjátok egy hosszú csíkká az egészet. Ezt a csíkot pedig egészen egyszerűen tekerjétek fel, mint egy gombolyagot. Én körülbelül egy centiméter széles csíkra vágtam.

"Köretként" egyszerű vaníliapudingot készítettem, kicsit hígabbra, mint ahogy az a csomagolás hátlapján szerepelt. Erre helyeztem a kis rózsa-golyókat, és a málnát.



     Bobby Darin - 'Mack the Knife' című dalával kívánok Mindenkinek meghitt hangulatot a sütögetéshez, és jó étvágyat a végeredményhez!

3 megjegyzés:

  1. A hétvégén palacsintát sütöttem, és eszembe jutottak a gombolyagok! Nálam végül rózsák lettek, de köszönöm az ötletet! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...